• چهارشنبه ۷ تیر ماه، ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
  • دسته بندی : اجتماعی
  • کد خبر : 964-790-5
  • خبرنگار : 60005
  • منبع خبر : ----

عملکرد خدمات شهری شهرداری اردبیل تشریح شد

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل، عملکرد این معاونت در خرداد ماه سالجاری را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، شهرام لازمی زارع در تشریح عملکرد این معاونت در مناطق 4 گانه شهرداری اردبیل در خرداد ماه سالجاری با اشاره به اینکه معاونت خدمات شهری اقدامات متعددی را در زمینه عمران و خدمات شهری به شهروندان ارائه می‌کند، گفت: معاونت خدمات شهری علاوه بر رسیدگی به مشکلات شهری، به مشکلات شهروندان نیزاز طریق تلفن گویای 137 پاسخگو است .

وی افزود: از آغاز سالجاری تا پایان خرداد ماه بالغ بر یک هزار و پانصد تماس دریافتی از شهروندان در مناطق 4گانه شهرداری در دو حوزه عمرانی و خدمات شهری داشتیم که به صورت میانگین به 73 درصد از مطالبات شهروندان اقدام شده است و نسبت به 22 درصد از مطالبات اقدام خواهد شد .

معاون خدمات شهری تصریح کرد: بیشترین مطالبات در حوزه عمرانی مربوط به آسفالت‌ریزی، لکه گیری و تسطیح و شن‌ریزی معابر، نصب و تعمیر پل ماشین‌رو، تعمیر پازل پیاده‌رو می‌باشد و در بخش خدمات شهری بیشترین درخواست‌ها مربوط به جمع‌آوری خرده شیشه‌ها در سطح شهر است .

لازمی‌زارع گفت: از جمله امور انجام شده در بخش خدمات شهری شامل جمع‌آوری سگ‌های ولگرد، جمع‌آوری زباله، رفت و روب، اخطار به دلیل نگهداری احشام، رفع سد معبر، رسیدگی به روشنایی فضای سبز، جمع‌آوری مازاد و نخاله، لایروبی و شست و شوی جوی آب، رسیدگی به ساخت و ساز غیرقانونی، تخلیه آب محل گودبرداری، رسیدگی به نشست زمین، رسیدگی به دیوارهای در حال ریزش، نصب وسایل بازی برای پارک‌ها، رسیدگی به بریدن غیرقانونی درختان و موارد نظیر این امور است .

وی از جمله امور انجام شده در بخش عمران را آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری معابر تسطیح و شن‌ریزی، تعمیر پازل پیاده‌روها، پرکردن چاله‌ها، رسیدگی به نشست زمین ، جوبکشی، نصب و تعمیر پل ماشین رو عنوان کرد .


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: