• سه شنبه ۷ شهریور ماه، ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
  • دسته بندی : علمی و آموزشی
  • کد خبر : 966-793-5
  • خبرنگار : 60005
  • منبع خبر : ----

معرفی برترین‌های جشنواره کشوری روش‌های تدریس تربیت بدنی


  
برترین‌های جشنواره کشوری روش‌های تدریس تربیت بدنی معرفی شدند. 

به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، دوازدهمین جشنواره کشوری روش‌های برتر تدریس درس تربیت بدنی با معرفی نفرات برتر در اردبیل به کار خود پایان داد. 
  
در این جشنواره که به میزبانی اردبیل برگزار شد در مقطع ابتدایی دوره اول محمود محمدی از استان مرکزی، محمد مرادلو از گیلان و حامد قره‌چاهی از یزد به ترتیب اول تا سوم شدند.
 
در مقطع ابتدایی دوره دوم علی فرخ‌نیا از خوزستان، رضا اللهقلی از گلستان و محسن نخزی مقدم از سیستان و بلوچستان به ترتیب اول تا سوم شدند. 
در این جشنواره همچنین در مقطع متوسطه دوره اول حسین محمدی از زنجان، ابراهیم ندری از تهران، محمد رضا سلیمانی از بوشهر مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند. 

در مقطع متوسطه دوره دوم اصغر فرخی منفرد از همدان، زاهد فلاحی از گلستان و علی نعیمی از اردبیل به ترتیب از اول تا سوم شدند. 
در این جشنواره کشوری سردرآوران مقطع ابتدایی و متوسطه در صحبت‌های خود به برگزاری روش‌های تدریس برتر در رشته تربیت بدنی به صورت استانی و قطبی اشاره کرده و اعلام شد برگزیدگان کشوری از بین 96 نفر مرحله قطبی انتخاب شده و در مرحله ملی در اردبیل حاضر شدند.

 انتقال مفاهیم نظری به شکل کمرنگ، غفلت از فاکتور آمادگی جسمانی و توجه به رویکرد درس تربیت بدنی در حوزه آمادگی جسمانی و افزایش مهارت، عدم توجه به تفاوت‌های فردی، استفاده کمتر از فضای سالن‌ها، کمتر شدن ارتباط بین کلامی، کمتوجهی به نقاط ایمنی به بازی‌ها و زمان جمع‌بندی انتهای کلاس و استفاده کمتر از وسایل و تجهیزات و همچنین در نظر نگرفتن مدیریت زمان برای مدیریت تربیت بدنی از مشکلات و برخی تنگناهایی بود که در برگزاری این جشنواره از سوی معلمان تربیت بدنی به عینه مشاهده شده و از سوی دبیران و سرداوران نسبت به حل این مشکلات در دوره‌های بعدی تاکید شد

انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: